تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۷۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی سوال از وزیر کشور را در خصوص جلسه ۲۹ خرداد اصغر زاده در این شهر و موضوعات مربوطه طرح و تقدیم هیئت رئیسه کرد.
تدبیر24:در سوال رجایی از وزیر کشور با اشاره کلی به صحبتهای اصغر زاده در اراک آورده شده است که با توجه به همایش ۲۹ خرداد در اراک که ضمن آن سخنانی خلاف منافع ملی و سیاست های نظام و توهین به مقامات کشوری و استانی صورت گرفته :

الف) نحوه اعطای مجوز به چه صورت بوده است؟
ب) آیا افرادی که در این مراسم بوده اند ابواب جمعی دولت بوده اند؟
ج)در صورت منفی بودن جواب چرا در این مراسم حضور یافته اند و در صورت مثبت بودن مسئولیت این سخنرانی با کیست؟
ه)نقش شورای تامین و نیروهای امنیتی در این مراسم چیست؟
و)اعلام صریح موضع دولت در این خصوص
رجایی امروز در گفتگو با دیار آفتاب هم در خصوص این سوال گفت:امروز فضای جامعه نیاز به ثبات دارد و مردم از بازی های سیاسی خسته شده اندو اینکه یک عده تندرو فضا را ملتهب کنند مطلوب نیست.
وی ادامه داد :انتظار اینست که مسئولین راس استان اجازه شکل گیری اینگونه فضاهای تخریبی را ندهند و ما به عنوان نمایندگان مردم اعتقاد داریم باید با این هنجار شکنی ها برخورد شود.
این نماینده مجلس گفت:این افراد حق ندارند در پوشش مجوز هر حرفی را بزنند و بعد هم مسئولین استانی اقدامی نکنند و این زیبنده استان نیست.
رجایی گفت :من از وزیر کشور خواستم که بگویند مسئولین استانی چه حقی دارندکه اجازه بدهند فضای جامعه ملتهب شود و این افراد حق ندارند بگویند ما صدای مردمیم, صدای مردم را در ۹ دی شنیدیم.
وی گفت :انتخاب آقای روحانی انتخاب خط اعتدال و میانه رو بود و در برنامه های دولت حرف تندروی و انحراف نبوده است و قرار نیست فضا راتندروها مدیریت کنند.

برچسب ها: وزیر کشور ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند طبسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
این افراد حق ندارند بگویند ما صدای مردمیم صدای مردم را در 9دی شنیدیم!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها