تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
نخست وزیر چین و صدراعظم آلمان روز دوشنبه در پکن توافق کردند تا همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف از جمله تجارت، فن آوری ، حفاظت از محیط زیست و ایجاد شراکت استراتژیک قوی تر برای مقابله با مشکلات جهانی را گسترش دهند.
تدبیر24:  ˈلی کچیانگˈ نخست وزیر چین و ˈآنگلا مرکلˈ صدراعظم آلمان در دیدارشان در مورد مسایل مختلف دو جانبه و بین المللی گفت گو کردند.

در این دیدار نخست وزیر چین تصریح کرد که پکن و برلین در مورد حفظ صلح جهانی، توسعه شراکت برد- برد و گسترش تجارت آزاد جهانی منافع مشترکی دارند.

نخست وزیر چین گفت: پکن به سازوکارهای مشورتی دو کشور اهمیت می دهد و پیشنهاد می دهد که دو کشور حوزه های همکاری خود را در بخش های مختلف از جمله امور فناوری ، صنعت، محافظت از محیط زیست و امور فرهنگی گسترش دهند.

لی کچیانگ همچنین به روابط اروپا و چین اشاره و ابراز امیدواری کرد که آلمان نقش مثبت و سازنده ای در روابط میان چین- اروپا ایفا کند.

مرکل نیز که این هفتمین سفرش به چین است، ابراز امیدواری کرد که آلمان یک شراکت مبتکرانه با چین داشته باشد و دو طرف روابط خود را در حوزه های مالی، تکنولوژیکی، کشاورزی و فرهنگی تقویت کنند.

صدراعظم آلمان گفت: شرکت های آلمانی تمایل دارند که سرمایه گذاری های خود را در چین گسترش و در روند توسعه مرکز و غرب این کشور مشارکت داشته باشند.

مرکل گفت: برلین از سرمایه گذاری چین استقبال می کند و کشورش از تبادلات میان پکن و اروپا حمایت و آماده است نقش سازنده ای را در گسترش روابط چین- اروپا ایفا کند.

توافقنامه های دو جانبه در مورد همکاری امور تجاری، هوانوری و حفاظت از محیط زیست همچنین در پایان دیدار مقام های ارشد چین و آلمان امضا شد

بر اساس این گزارش، همچنین ژانگ دژیانگ قانونگذار ارشد چین نیز با مرکل دیدار و دو طرف در مورد روابط پارلمان های دو کشور تبادل نظر کردند.

این قانونگذار چینی گفت: کنگره ملی چین امیدوار است که تبادلاتش را با پارلمان آلمان گسترش دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها