تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
‌یک عضو شورای شهر کرمانشاه زشت شدن چهره شهر را از جمله پیامدهای کودکان کار خواند و تصریح کرد: این کودکان در آینده به افرادی ناهنجار تبدیل می‌شوند و آسیب‌های فراوانی برای جامعه در پی دارند.
تدبیر24: یک عضو شورای شهر کرمانشاه معتقد است: بسیاری از کودکان کار استثمار و خرید و فروش می‌شوند.

سید حجت الله موسوی اجاق  اظهار کرد: متاسفانه در کرمانشاه کودکان کار به میزان قابل توجهی دیده می‌شوند و آسیب‌های اجتماعی فراوانی در کمین آنها است.

وی حاشیه نشینی، فقر خانواده، بدسرپرستی و تامین معیشت خانواده را از مهم‌ترین دلایل کار کردن کودکان دانست و افزود: برخی از والدین معتاد برای تامین خرج مواد مخدرشان فرزند خود را یکسال می‌فروشند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه کودکان کار در دسته‌های مختلف قرار دارند، یادآوری کرد: تنها بخشی از این کودکان برای نیازهای مالی و امرار معاش کار می‌کنند.

موسوی اجاق از آسیب‌ها و پیامدهای افزایش کودکان کار یاد کرد و افزود: آسیب‌های ناشی از کودکان کار 10 سال دیگر مشخص می‌شود.

وی زشت شدن چهره شهر را از جمله پیامدهای کودکان کار خواند و تصریح کرد: این کودکان در آینده به افرادی ناهنجار تبدیل می‌شوند و آسیب‌های فراوانی برای جامعه در پی دارند.

به گفته این عضو شورای شهر کرمانشاه، اگر جلوی کودکان کار گرفته نشود، این معضل نیز مانند متکدیان گسترش خواهد یافت.

موسوی اجاق کودکان کار را یک موضوع بین بخشی دانست که ساماندهی آن نیازمند همکاری بخش های مختلفی است.

وی تاکید کرد: باید فرمانداری کرمانشاه به عنوان متولی اصلی ساماندهی کودکان کار تعیین شود و سایر دستگاه‌ها را هماهنگ کند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها