تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
روبن:
آرین روبن گفت: همه چیز حول مسی نمی‌چرخد و ما باید به تیم حریف فکر کنیم نه یک بازیکن.
تدبیر24: تیم ملی فوتبال هلند فردا شب در دومین دیدار نیمه نهایی جام جهانی به مصاف آرژانتین می‌رود. بازیکنان تیم اروپایی پیش از این دیدار به اظهار نظر پرداخته‌اند.

آرین روبن که تاکنون یکی از ستاره‌های تیمش در رسیدن به نیمه نهایی بوده است، گفت: درست است که آنها بازیکن بسیار بزرگی دارند اما به این معنی نیست که همه چیز فقط حول مسی می‌چرخد. آرژانتین تیم خوبی است و ما باید به تیم فکر کنیم نه یک بازیکن.

همچنین استفان دی‌وریج مدافع هلند با بیان اینکه از مسی نمی‌ترسد، گفت: من از هیچ‌کس نمی‌ترسم. از مسی هم همینطور. به طور خاص روی او تمرکز نکرده‌ام، در عوض افتحار می‌کنم که مقابل بازیکنی مثل مسی بازی می‌کنم.

برونو ایندی دیگر مدافع هلند هم گفت: من در بازی روی یک بازیکن خاص تمرکز نمی‌کنم بلکه باید جلوی حملات تیم آرژانتین را بگیریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها