تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
در حالیکه دانشگاه احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای مدعی شدکه تمام 16میلیارد را به حساب دولت بازگردانده است اما با پیگیری های خبرنگار "روز نو” مشخص شدکه دانشگاه ایرانیان فقط 15 میلیارد را پس داده است وهنوز یک میلیارداز بیت المال را به حساب دولت بازنگردانده است.


در همین زمینه یک مقام آگاه در دفتر رییس جمهور به خبرنگار سایت روز نو گفت: با پیگیری هایی که از سوی نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت ،سرانجام روز شنبه دانشگاه احمدی نژاد 15 میلیارد تومان از 16میلیاردی را که از حساب دولت برداشت کرده بود را به این حساب بازگرداندند اما هنوز یک میلیارد تومان دیگرباقی مانده است که مشخص نیست چرا مسوولان دانشگاه احمدی نژاد این مبلغ را به صورت کامل به حساب دولت واریز نکردند.

به گزارش سلام نو به نقل از روز نو، وی افزود:برای بازگرداندن یک میلیارد باقی مانده هم اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد و از مسوولان دانشگاه احمدی نژاد هم می خواهیم هر چه سریعتر مبلغ باقی مانده را به حساب دولت باز گردانند تا نیازی به اقدامات بعدی نباشد.
پیشتر نیز اکبر ترکان ،مشاور ارشد رییس جمهورانتقال 16 میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری به دانشگاه ایرانیان را مصداق عمل مجرمانه و خلاف قانون توصیف و گفته بود که جهانگیری مجرمانه بودن این عمل را تایید کرد و به آن رسیدگی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها