تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اذعان کرد که از مشاهده اعطای جایزه بهترین بازیکن جام جهانی 2014 به لیونل مسی متعجب شده است.
تدبیر24: بعد از پایان مسابقات جام جهانی و شکست آرژانتین در فینال این رقابتها در مقابل آلمان، طی مراسمی مسی توپ طلای جام جهانی را دریافت کرد.

مسی در مرحله گروهی چهار گل به ثمر رساند و جز بازی درخشانی که در نیمه اول دیدار مقابل بلژیک ارایه کرد، در مرحله حذفی عملکرد درخشانی نداشت.

کاپیتان آرژانتین فرصت خوبی را برای گشودن دروازه آلمان در نیمه دیدار فینال جام جهانی از دست داد.

سپ بلاتر رییس فیفا اذعان کرد که از اینکه توپ طلای این رقابتها به مهاجم آرژانتینی اعطا شده غافلگیر شده است.

بلاتر که بعد از دیدار فینال جوایز مسابقات جام جهانی را اعطا می کرد، گفت: وقتی مسی برای گرفتن جایزه بهترین بازیکن رقابتها آمد کمی غافلگیر شدم.

آرین روبن هلندی، جیمز رودریگز کلمبیایی و توماس مولر آلمانی جزو پیشتازان دریافت این جایزه محسوب می شدند.

بلاتر معتقد است که جادوی مسی در اوایل تورنمنت هنگامی که گل های مهمی را مقابل بوسنی و هرزگووین، ایران و نیجریه به ثمر رساند، کمیته فیفا را برآن داشت که مسی را انتخاب کنند.

دیه گو مارادونا آرژانتینی نیز معتقد است مسی شایسته دریافت این جایزه نبوده است.

با این حال مسی بعد از دیدار فینال ضمن بی اهمیت دانستن این جایزه گفت: ما می خواستیم جام را به خانه ببریم تا تمام مردم آرژانتین از آن لذت ببرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها