تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
شمار تلفات غیرنظامیان افغان بر اثر یک حمله انتحاری در بازاری شلوغ در شهرستان ˈاورگونˈ در استان جنوبی پکتیکای افغانستان، به 60 تن افزایش یافت.
تدبیر24: ژنرال ظاهر عظیمی سخنگوی وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد شمار تلفات حمله انتحاری ساعت 9:40 دقیقه صبح امروز (سه شنبه) در بازاری شلوغ در شهرستان اورگون استان پکتیکا به 60 تن افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان با ابراز تاسف از کشته و یا زخمی شدن شمار زیادی از غیرنظامیان در این حمله انتحاری، گفت: شدت انفجار در میان غیرنظامیان به حدی بود که 20 مرکز تجاری نیز به کلی ویران شد.

ˈصدیق صدیقیˈ سخنگوی وزارت کشور افغانستان در ساعات اولیه پس از انفجار در بازار شهرستان اورگون استان پکتیکا شمار تلفات این حمله انتحاری را 25 تن و زخمی ها را 120 تن اعلام کرده بود.

سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت وضعیت عموی برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

صبح امروز (سه شنبه) نیز بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در منطقه موسوم به ارزان قیمت شهر کابل 2 تن از کارمندان نهاد ریاست جمهوری افغانستان کشته و 5 تن دیگر از این افراد زخمی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها