تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
صدیقه کلانتری شطرنج باز ایران پس از کسب دو مدال طلا و یک نقره در مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا، با موافقت فدراسیون بین المللی شطرنج موفق به کسب نورم استادی فیده زنان شد.
تدبیر24: مسابقات قهرمانی شطرنج نوجوانان آسیا که از 30خرداد آغاز و تا 7 تیرماه جاری در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری شد و کلانتری در دور آخر این رقابت ها توانست در برابر حریف قزاقستانی خود با 7 امتیاز به برتری دست یابد.

این رقابت ها با حضور 11کشور آسیایی هند، ایران، قزاقستان، مغولستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان، سوریه، امارات متحده و ازبکستان و با 26 شرکت کننده در رده سنی 12سال و در دو بخش دختران و پسران در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار شد.

از ایران در بخش دختران آناهیتا زاهدی فر و صدیقه کلانتری و در بخش پسران محمد مهدی محمدی و برنا درخشانی شرکت کردند.

با موافقت فیده و به درخواست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، صدیقه کلانتری شطرنج باز نوجوان ایران به درجه استادی فیده زنان انتخاب شد.

منبع: فدراسیون شطرنج
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها