تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
وی به ویژگی های این قرآن اشاره کرد و گفت: جلد این قرآن از جنس چرم طبیعی و برگ های آن از پوست طبیعی است و در قطع بزرگ به چاپ رسیده که توسط عثمان بن عفان جمع آوری شده است.
تدبیر24: مدیرغرفه ایزمت ترکیه از ارائه و فروش قرآن20 میلیون تومانی از سوی این انتشاراتی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

اردلان نودهی اظهار داشت: این قرآن به خط کوفی و از نخستین قرآن های خطی جهان اسلام است که در سال 2007 ، 500 نسخه از روی آن اسکن شد و توسط این انتشارات به چاپ رسید.

وی به ویژگی های این قرآن اشاره کرد و گفت: جلد این قرآن از جنس چرم طبیعی و برگ های آن از پوست طبیعی است و در قطع بزرگ به چاپ رسیده که توسط عثمان بن عفان جمع آوری شده است.

نودهی همچنین به دیگر قرآن های ارائه شده در این غرفه اشاره کرد و گفت: قرآن نوشته احمد قره حصاری از دیگر آثار این غرفه است. تهذیب هر صفحه این قرآن با صفحات دیگر متفاوت بوده و این قرآن در دو خط ثلث و نسخ با قاب چرب تهیه شده است.

وی گفت: همچنین قرآن نوشته حسین کتلو با دور کاری طلاکوب 18 عیار با برگه های طرح گلاسه مات و طرح دار به قیمت 2 میلیون و پانصد هزار تومان از دیگر آثار این انتشارات است.

وی با اشاره به اینکه در این غرفه قرآن هایی از قیمت 24 هزار تومان تا 20 میلیون تومان ارائه شده است، افزود : قرآن خط ابراهیم سلطان چاپ شهر مشهد در این غرفه ارائه شده است که اصل این قرآن در موزه آستان قدس رضوی نگهداری می شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 31 تیرماه جاری از ساعت 18 تا 24 در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها