تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
مأموران انتظامی شهرستان خرم بید استان فارس با توقیف یک دستگاه خودروی هیوندا 38 کیلو و 400 گرم تریاک را که در بطری‌های آب معدنی جاسازی شده بود، کشف کردند.
تدبیر24: فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید در این خصوص گفت: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید جنتی فر مطلع شدند شخصی با استفاده از یک خودرو اقدام به حمل مواد مخدر از سمت شیراز به سمت اصفهان می کند.

سرهنگ سعید ابوالحسنی ادامه داد: مأموران با کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی هیوندا را شناسایی کرده و ضمن توقیف و بازرسی از آن 38 کیلو و 400 گرم تریاک را که به صورت ماهرانه ای در بطری های آب معدنی جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها