تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
بعد از نان زنجفیلی، ساندویچ بستنی و آبنبات ژله‌ای، این بار گوگل به سراغ کیت‌کت می‌رود و از برند معروف‌ترین شکلات انگلستان استفاده تجاری می‌کند
تدبیر24: بعد از نان زنجفیلی، ساندویچ بستنی و آبنبات ژله‌ای، این بار گوگل به سراغ کیت‌کت می‌رود و از برند معروف‌ترین شکلات انگلستان استفاده تجاری می‌کند.

نسخه بعدی سیستم عامل اندروید طبق معرفی که از سوی گوگل صورت گرفت، دارای عنوان کیت‌کت خواهد بود که در انگلستان به یک برند تولید کننده شکلات اختصاص دارد.

 

 با توجه به اینکه پیش از این نام‌های عمومی نظیر نان زنجفیلی، ساندویچ بستنی و آبنبات ژله‌ای برای نسخه‌های اندروید در نظر گرفته شده بود، این اولین باری است که گوگل تصمیم دارد از نام برندی خاص در ورژنی از سیستم عامل خود استفاده کند.

 

 این برند که خواهان و علاقه‌مندان بسیاری در بریتانیا دارد، دستاویزی برای گوگل شده تا بتواند آن‌ها را به سمت سیستم عامل محبوب خود جذب کند و البته جالب است که این شرکت برای فرار از پرداخت حق مالکیت این برند مشهور با مسئولان این شرکت (کیت‌کت) به توافق رسیده است.

 

 مدیر شرکای جهانی اندروید درباره هدف از چنین اقدامی گفته است که به دنبال تولید محصولی جذاب و غیر منتظره بودیم و از این جهت کیت‌کت را انتخاب کردیم.

 

 او همچنین گفته که با توزیع این سیستم عامل در مناطق مختلف جهان می‌توان بازاریابی برای این شرکت تولید کننده شکلات داشت تا ببیند در چه بخش‌هایی امکان توسعه بازار دارد.

 پاتریک بولا مدیر بازاریابی نستل (تولید کننده شکلات کیت‌کت) نیز گفته است بعد از طرح این موضوع توسط گوگل، ظرف یک ساعت درباره چنین اقدامی به نتیجه رسیدیم.

 

 ظاهرا جزییات چنین توافقی در کنفرانس MWC سالجاری انجام شده و هر دو شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که تا ساخت آیکونی بزرگ از اندروید این نسخه توسط کیت‌کت، موضوع مسکوت بماند.

منبع: تسنیم


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها