تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
منابع خبری پاکستان گزارش دادند: انفجار بمب پنجشنبه در منطقه ˈهنگوˈ از شهرهای ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان شش کشته بر جای گذاشت.
تدبیر24: رسانه های پاکستانی به نقل از پلیس شهر هنگو افزودند: تروریست ها با جاسازی بمب در منطقه ˈتورا واریˈ این شهر باعث وقوع این انفجار شدند.

مقامات پلیس هنگو اعلام کردند: این انفجار منجر به جان باختن شش نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

تیم های امدادی با حضور در محل حادثه اجساد قربانیان و زخمی های این انفجار را به مرکز پزشکی قانونی و بیمارستان شهر هنگو منتقل کردند.

نیروهای پلیس و سپاه مرزی پاکستان نیز با کنترل محل، عملیات جستجو برای بازداشت مظنونان این انفجار تروریستی را آغاز کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این انفجار را بر عهده نگرفته اما مقامات دولتی و امنیتی پاکستان شبه نظامیان تحریک طالبان را برای چنین اقدامات مقصر می دانند.

ˈمحمد نواز شریفˈ نخست وزیر و ˈممنون حسینˈ رییس جمهوری پاکستان انفجار امروز بمب در منطقه هنگو را به شدت محکوم کردند.

همزمان با ادامه عملیات بزرگ ارتش پاکستان موسوم به ضرب عضب علیه مواضع تروریست ها در مناطق قبایلی وزیرستان شمالی و باجور در شمال غرب این کشور؛ حملات تلافی جویانه از سوی نیروهای افراط گرا و اعضای وابسته به گروه غیرقانونی طالبان علیه نیروهای امنیتی و ساکنان مناطق شمال غرب پاکستان نیز تشدید شده است.

ˈشاهد ا... شاهدˈ سخنگوی گروه تروریستی ˈتحریک طالبان پاکستانˈ که مسوولیت انفجار اخیر علیه نظامیان پاکستانی در منطقه قبیله ای باجور را به عهده گرفته بود اعلام کرد که شبه نظامیان حملات و انفجارهای بمب علیه مواضع نیروهای امنیتی و دولت را افزایش می دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها