تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
یک زوج دوچرخه سوار اهل بیرجند که در یک حرکت فرهنگی با شعار ازدواج آسان زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، وارد دزفول شدند.
تدبیر24: ˈحسن خرآشادی زادهˈ روز پنجشنبه اظهارکرد:به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان از 10 تیر حرکت خود را از پاسارگاد شیراز آغاز، و پس از طی حدود 700 کیلومتر روز چهارشنبه وارد دزفول شدیم.

وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و نیز گسترش فرهنگ دوچرخه سواری در راستای حفظ محیط زیست عنوان کرد و افزود: به همراه همسرم ˈ مهشید بستانی ˈ تصمیم گرفتیم زندگی مشترک خود را به نوعی متفاوت، و بدون هزینه اضافی و با اقدامی خاطره انگیز آغاز کنیم.

این زوج دوستدار محیط زیست تصمیم دارند مسیر چهار هزار و500 کیلومتری شیراز تا بیرجند در استان خراسان جنوبی را با دوچرخه طی کرده و در طول مسیر سه قله دنا ، سبلان و دماوند را فتح کنند.

سفر طبیعت گردی این زوج ماجراجو با عبور از 18 استان مدت دو ماه و نیم تا 20 شهریور ادامه دارد.

این زوج جوان در دزفول مورد استقبال جمعی از مردم و مسوولان محلی قرار گرفته و با هدایایی از اقدام فرهنگی آنها تجلیل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها