تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
صدها تن از مردم مادرید پنجشنبه شب در تظاهراتی گسترده، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در نوار غزه و سکوت دولت های مدعی حقوق بشر در برابر این جنایت ها محکوم کردند.
تدبیر24: در این تظاهرات که از میدان ˈسیبلسˈ مادرید آغاز و در میدان ˈسولˈ در مرکز شهر پایان یافت، تظاهرکنندگان از سیاستمداران اسپانیایی و اروپایی خواستند ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی، از دولت غاصب صهیونیستی بخواهند به حملات نظامی خود پایان دهد.

تظاهرکنندگان همچنین خواهان ارسال فوری کمک های بشردوستانه و بازسازی مناطق آسیب دیده فلسطینیان شدند.

با وجود گرمای تابستان، تظاهرکنندگان به آرامی در خیابان ها گام برمی داشتند. آنها پلاکارد هایی حمل کردند که بر روی آنها شعارهایی از جمله ˈنسل کشی در فلسطین را متوقف کنیمˈ، ˈما خواهان پایان اشغال فلسطین هستیمˈ، ˈبیاییم محاصره غزه را بشکنیمˈ و ˈما با ملت فلسطین هستیم ˈ نوشته شده بود.

آنها همچنین شعارهای ˈاسراییل یک قاتل استˈ، ˈچه می کردید اگر فرزندان شما بودندˈ، ˈحقوق بشر کجا استˈ، ˈاسراییل را تحریم کنیمˈ، ˈدولت صهیونیستی دولت تروریستیˈ، ˈزنده باد نبرد ملت فلسطینˈ، ˈغزه تو تنها نیستی مادرید با تو استˈ و یا ˈ از غزه خون می چکد جهان نگاه می کندˈ، ˈبزدلان و اراذل بدون بمب ها هیچ چیز نیستیدˈ و ˈاین جنگ نیست آدم کشی استˈ سر دادند.

همچنین تعدادی از سخنگویان انجمن ها و جنبش های فراخوان این تظاهرات در بیانیه ای، لغو توافقنامه پیوستگی بین اتحادیه اروپا و رژیم صهیونیستی و پایان همکاری نظامی و فروش اسلحه به اسراییل را خواستار شدند.

ˈایسا السوویسˈ از انجمن اسپانیایی فلسطینی در این زمینه گفت: ما مخالف یهودیان نیستیم بلکه نسبت به کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان، زنان و سالمندان و همچنین اشغال سرزمین های فلسطین از سوی اسراییل غاصب اعتراض داریم.

ˈکایو لاراˈ رهبر حزب ˈچپ متحدˈ اسپانیا نیز که در این تظاهرات شرکت داشت، گفت: احزاب مختلف چپگرای اسپانیا از دولت خواستند ضمن فراخواندن سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور، وی را از مادرید اخراج کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها