تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۹۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
فرانسه روز یکشنبه هشدار داد که اگر مسکو به شبه نظامیان جدایی طلب در شرق اوکراین فشار نیاورد تا دسترسی به محل هواپیمای سرنگون شده خطوط هوایی مالزی ایجاد کنند، باید منتظر پیامدهایی باشد.
تدبیر24: دفتر ریاست جمهوری فرانسه در بیانیه ای پس از ویدئو کنفرانس رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس طی بیانیه ای اعلام کرد: اگر روسیه فورا تدابیری در این جهت اتخاذ نکند، پیامدهایی متوجه این کشور از سوی اتحادیه اروپا که قرار است اعضایش روز سه شنبه در نشستی حاضر شوند، خواهد شد.

براساس این بیانیه، ˈفرانسوآ اولاندˈ رییس جمهوری فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در این ویدئو کنفرانس توافق کردند تا به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بگویند به شبه نظامیان جدایی طلب فشار بیاورد دسترسی به محل هواپیمای سرنگون شده مالزی فراهم کنند.

در این بیانیه آمده است: روسیه باید این مساله را درک کند که پس از تراژدی سرنگونی هواپیمای مالزی حل و فصل بحران اوکراین بیشتر از هر زمان دیگری در این برهه ضروری است.

کشورهای غربی معتقدند که موشک زمین به هوا منجر به سرنگونی این هواپیمای خطوط هوایی مالزی شده است.

یک فروند هواپیمای بویینگ 777 شرکت هواپیمای مالزی پنجشنبه گذشته در حال سفر از آمستردام هلند به استرالیا پس از پرواز از فرودگاه آمستردام در شرق اوکراین سقوط کرد. کارشناسان سعی دارند با تحقیق، از علت سقوط هواپیما که احتمالا هدف قرار گرفته است، آگاه شوند. دولت و جدایی خواهان اوکراین هریک دیگری را مسبب جلوگیری از انجام تحقیقات در این زمینه معرفی کرده اند.

به دنبال سرنگونی این هواپیما رهبران جهان خواستار انجام تحقیقات سریع در مورد علت سرنگونی این هواپیما شده اند. برخی کارشناسان معتقدند که این حادثه می تواند تنش ها میان غرب و روسیه را تشدید کند.

آمریکا و انگلیس اعلام کرده اند که به نظر می رسد موشک زمین به هوا از منطقه تحت تصرف شبه نظامیان جدایی طلب شرق اوکراین به سوی این هواپیما شلیک شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
0
دم روسیه گرم که یه دنیا ازش میترسه
دنیای چندقطبی خیلی بهتر از تک قطبی یا دوقطببه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها