تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 800 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات شبانه در منطقه سراوان خبر داد.
تدبیر24: سردارˈحسین رحیمیˈ افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه خودروی تویوتا قصد جا به جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در محورهای فرعی سراوان دارند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص پس از اقدامات تخصصی ماموران کلانتری 12 سراوان در محور فرعی جهاد آباد خودروی قاچاقچیان را شناسایی کردند.

او اظهار داشت: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که عملیات تعقیب و گریز پلیس عرصه را بر آنان تنگ کرد و به ناچار پس از طی مسافتی با به جا گذاشتن خودروی حامل موادمخدر با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران در بازرسی خودرو سوداگران 565 کیلوگرم تریاک و 238 کیلوگرم مرفین کشف کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها