تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۲۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
انتشار فهرست قراردادهای بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس
در این لیست علی دایی سرمربی پرسپولیس با قرارداد 2 میلیاردی بیشترین مبلغ قرارداد را دارد.
تدبیر24: فهرست رقم قراردادهای بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در راستای تاکید وزیر ورزش و جوانان و سازمان لیگ برتر فوتبال در شفاف سازی قراردادهای بازیکنان، باشگاه پرسپولیس ریز قراردادهایش را منتشر کرد.

در این لیست علی دایی سرمربی پرسپولیس با قرارداد بیش از 2 میلیارد، بیشترین مبلغ قرارداد را دارد و با فاصله از بقیه بالاتر ایستاده. قراردادی كه به نظر نمی رسد در كل لیگ رقیبی داشته باشد.

نكته جالب اینكه در لیست منتشره سرخ ها برخلاف فصل گذشته بازیكن میلیاردی وجود ندارد و نفراتی چون رضا حقیقی، پیام صادقیان و محسن بنگر با رقم 950 میلیونی گرانترین بازیكنان پرسپولیس محسوب می شوند.

طبق لیست منتشره قرمزهای پایتخت رقیب سنتی خود استقلال، امسال بازیکن میلیاردی ندارد و دایی تنها میلیاردی پرسپولیس در فصل جدید است.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس رقم قراردادهای منعقده میان باشگاه پرسپولیس و بازیکنان بزرگسال در فصل 93-94 به شرح زیر است:
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها