تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
رییس اداره دامپزشکی دزفول: این قصابی به دلیل رعایت نکردن استانداردهای بهداشتی و آلایش مرغ با دستور قضایی پلمب شد.
تدبیر24: اداره دامپزشکی شهرستان دزفول از پلمپ مغازه قصاب متقلبی خبر داد که دور از چشم مشتریان به مخلوط گوشت چرخ کرده خود گوشت مرغ اضافه می کرد.
 
رییس اداره دامپزشکی دزفول روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: این واحد قصابی به دلیل رعایت نکردن استانداردهای بهداشتی بسته شده است.
 
«محسن ورجاوند» افزود:این قصابی به دلیل رعایت نکردن استانداردهای بهداشتی و آلایش مرغ با دستور قضایی پلمب شد.
 
وی افزود:نمونه گوشت چرخ کرده و جگر عرضه شده توسط این واحد قصابی به آزمایشگاه ارسال شد که تولیدات به دلیل غیر قابل مصرف بودن ضبط شد.
 
ورجاوند گفت:جگر عرضه شده توسط این قصابی غیر قابل مصرف بود ضمن این که گوشت چرخ کرده نیز حاوی گوشت مرغ و حاوی باکتری سالمونلا بود.
 
رییس دامپزشکی دزفول باکتری سالمونلا را عامل مشترک بیماری بین انسان و دام دانست وگفت:این باکتری عامل بیماری های گوارشی است.
 
وی همچنین از بازرسی یک هزار و 90 واحد صنفی از جمله رستوران ، سردخانه ، کشتارگاه و واحدهای صنفی که از فرآورده های خام دامی در تولیداتشان استفاده می کنند خبر داد و گفت: این واحدها توسط اکیپ های نظارتی بهداشت دامپزشکی شهرستان دزفول بازرسی شدند.
 
به گفته ورجاوند 22 نمونه فرآورده های خام دامی مشکوک در بازرسی های انجام شده در سطح شهرستان به آزمایشگاه ارسال شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها