تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
وزارت دفاع افغانستان نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که 35 تن از اعضای طالبان در درگیری با نیروهای ارتش کشته و 30 تن دیگر از آنان زخمی شدند.
تدبیر24: 93 عضو گروه طالبان طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف افغانستان در درگیری با نیروهای افغان کشته و 68 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت کشور افغانستان چهارشنبه اعلام کرد که در عملیات نیروهای افغان در استان های لغمان ، بغلان ، فاریاب ، سرپل ، قندهار ، زابل ، ارزگان ، لوگر ، غزنی و هلمند 58 تن از اعضای گروه طالبان کشته و 38 تن دیگر زخمی و سه نفر دیگر از آنان نیز بازداشت شدند.

براساس این گزارش، در بین افراد کشته شده طالبان چندین فرمانده محلی این گروه نیز وجود دارد.

در این عملیات تعدادی زیادی جنگ افزار سبک و سنگین بدست نیروهای پلیس افتاد.

وزارت دفاع افغانستان نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که 35 تن از اعضای طالبان در درگیری با نیروهای ارتش کشته و 30 تن دیگر از آنان زخمی شدند.

در بیانیه وزارت دفاع آمده است که در این مدت 35 عدد بمب جاسازی شده در کنار جاده ای کشف و خنثی و یک انبار بزرگ مهمات طالبان نیز کشف و ضبط شد.

وزارت دفاع افغانستان افزوده است که در 24 ساعت گذشته شش سرباز ارتش این کشور نیز در درگیری با طالبان کشته شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها