تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۱۰۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
یا پایداری و در غیر اینصورت باید به پایداری رای بدهید
البته مجلس می‌تواند با اصلاح آیین‌نامه که از داخل صحن علنی هم نمایندگان بتوانند کاندیدا شوند این موضوع را از انحصار عده ای خاص درآورد
تدبیر24: از حدود چند هفته قبل بحث تعیین نماینده قوه مقننه در هیئت نظارت بر مطبوعات بالا گرفت و قصه از آنجا شروع شد که کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به آنکه اکثریت آن در دست اعضای جبهه پایداری است دو کاندیدای همسو با خودش را به صحن علنی مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

آن روز نمایندگان مجلس از این اقدام غیراخلاقی حضرات پایداری بسیار مکدر شدند و نسبت به اینکه تعدادی از نمایندگان با یک گرایش سیاسی خاص قصد داشتند با دو کاندیدای مشابه (از حیث تعلقات سیاسی) آنها را در تنگنای انتخاب قرار دهند اعتراض داشتند.

علی لاریجانی هم در مقابل اعتراضات تعدادی از نمایندگان، رای گیری پیرامون انتخاب نماینده مجلس در هیئت نظارت بر مطبوعات را به تعویق انداخت؛ تا این مسئله مهم در فضایی آرام و با همدلی همه نمایندگان مجلس انجام شود.
 
خبرگزاری فارس: گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی به قوه قضائیه ارسال می‌شود

بعد از آن روز  بسیاری از دغدغه مندان به این فکر فرو رفتند تا ببینند چگونه می توان از بین گزینه پایداری – پایداری به انتخاب تازه ای رسید و بدینوسیله مجلس بتواند عضو ناظرش در هیئت نظارت بر مطبوعات را با قاطعیت انتخاب کند.

در این باره بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بحث انتخاب نشدن علی مطهری مطرح نیست، بلکه بحث این است که ما نباید برای حضور نمایندگانی که حقشان است در انتخابات هیات نظارت مطبوعات کاندیدا شوند، محدودیت ایجاد کنیم.
 

وی با بیان اینکه در مجلس در خصوص انتخاب اعضای هیات نظارت بر مطبوعات استفساریه تنظیم کردهایم، اظهار داشت: در این استفساریه از مجلس خواستیم که بگوید آیا منظور آنچه در آیین نامه آمده این است که آحاد نمایندگان میتوانند کاندیدا شوند یا تنها اعضای کمیسیون فرهنگی.
 
 

اما اعتراض ها به این رفتار اعضای جبهه پایداری منحصر به نمایندگان مجلس نماند و مدیرمسئول روزنامه مردم سالاری هم در واکنش به این موضوع گفت: البته مجلس می‌تواند با اصلاح آیین‌نامه کاری کند که از داخل صحن علنی هم نمایندگان بتوانند کاندیدا شوند و با آین کار انتخابات را از انحصار عده خاص درآورد، زیرا به هر حال نماینده مجلس باید مظهر رای اکثریت نمایندگان باشد نه آن که فردی مثلاً بخواهد با 40 یا 50 رای انتخاب شود،امیدوارم مجلس نهم فردی را به هیات نظارت بر مطبوعات بفرستد که حداقل نیمی از نمایندگان به او رای داده باشند.

اما باید منتظر ماند و دید آیا نمایندگان ملت می توانند با یک راهکار قانونی آرای اکثریت مجلس را بر اقلیت چیره کنند و آیا اصولا خلاصی از دست رسایی امکان پذیر خواهد شد یا خیر؟
 
رسایی
 
البته با مرور نطق های آتشین حمید رسایی که در آنها مغلوبین معترض به نتیجه انتخابات 88 را توصیه به محترم شمردن آرای اکثریت می کرد؛ این انتظار وجود دارد تا در این بزنگاه خود او هم پایبندی اش به نظر اکثریت را نشان دهد.


منبع: ناطق
برچسب ها: تدبیر24 ، پایداری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
0
اشتباه بزرگی است رسایی معرفی شود . اینها کوتاه فکر هستند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
0
میدونم که دارین از روشنگریاش میسوزین...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها