تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۳۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
در پی لج بازی نماینده جبهه پایداری در مجلس ؛

بحران زباله های آمل به دریای خزر رسید+عکس

عمارت نام مکانی است که زباله های آمل و چندین شهر دیگر مازندران در آن دپو میشود و امروز دیگر این مکان گنجایش دفن زباله را ندارد و شیرابه های ناشی از زباله به آب رودخانه هراز نفوذ و به زمین های کشاورزی اطراف خسارات جبران ناپذیری وارد کرده است.
تدبیر24: چندیست که بحران زباله های آمل و چندین شهر دیگر استان مازندران تبدیل به یکی از چالشی ترین معضلات کشور شده است . در حالی که شورای شهر و شهردای آمل محل جدیدی را برای احداث ایستگاه بازیافت زباله در نظر گرفته اند و ربیع فلاح استاندار مازندران نیز با بازدید از مکان جدید از این اقدام شورا و شهرداری آمل بصورت ضمنی حمایت کرده است ؛ عبدالوحید فیاضی از چهره های بسیار نزدیک به جبهه پایداری و نماینده مردم نور و محمود آباد و سرخرود در مجلس شورای اسلامی با این اقدام مخالفت کرده است.
 
عمارت نام مکانی است که زباله های آمل و چندین شهر دیگر مازندران در آن دپو میشود و امروز دیگر این مکان گنجایش دفن زباله را ندارد و شیرابه های ناشی از زباله به آب رودخانه هراز نفوذ و به زمین های کشاورزی اطراف خسارات جبران ناپذیری وارد کرده است.
 
در حاشیه مراسم روز خبرنگار ؛ وقتی عبدالوحید فیاضی با خیل سوالات در مورد بحران زباله آمل ؛ محمود آباد و سرخرود مواجه شد اصل موضوع را به چالش کشید و اعلام کرد ما خودمان میدانیم که چطور مشکلاتمان را حل کنیم و شما نگران بحران زباله در شهرهای ما نباشید راه حل بحران زباله آمل اینجا نیست و مسئولین آملی با بزرگنمایی سعی در گروگشی دارند.

 

شنیده ها حاکی از این است که اختلاف نظرهای فیاضی با مدیریت عالی استان مازندران و مدیران جوان مجموعه شورا و شهرداری شهرستان آمل و  فرماندار نزدیک به اصلاح طلبان در شهرستان محمود آباد منجر به بی نتیجه ماندن حل بحران زباله در آمل و محمود آباد شد. لازم به ذکر است پس از تکمیل ظرفیت محل دپوی زباله متاسفانه از دیروز شاهد دپوی زباله شهرستان محمود آباد در حاشیه دریا هستیم.
تصاویری که مشاهده میکنید امروز از حاشیه دریای خزر تهیه شده است و امید است آقای فیاضی با دیدن این تصاویر توضیح دهند که دلیل این پایداری بی دلیلشان چیست؟ و منظورشان از اینکه گفته بودند: ما خودمان میتوانیم مشکلات خودمان را حل کنیم و شما نگران شهرهای ما نباشید! این بود؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: