تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، از کشف 9 کیلو و 850 گرم تریاک که در یک قاب عکس و میز اتو جاسازی شده بود، خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ «علیشیر زهرایی» گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد حین کنترل محور شیراز - یاسوج به یکدستگاه تاکسی برون شهری پژو 405 دارای چهار مسافر مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در بررسی ها از داخل خودرو، ماموران به تعدادی قاب عکس، میز اتو و تخته وایت برد مشکوک شدند که راننده اعلام داشت که به دو سرنشین جوان تعلق دارند.

به گفته زهرایی، پس از انتقال وسایل به داخل مقر انتظامی، مقدار 9 کیلو و 850 گرم تریاک که در پشت قاب عکس و میز اتو و تخته وایت برد جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه دو قاچاقچی در خصوص این پرونده دستگیر شدند، افزود: این دو نفر قصد داشتند با این جاسازی این مقدار مواد را به استان تهران انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر در سال 93 خبر داد و گفت: شماره تلفن 110 پلیس بطور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها