تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
صدر اعظم آلمان جمعه شب در تماس تلفنی با حیدر العبادی نخست وزیر جدید عراق و مسعود بارزانی رییس اقلیم خودمختار کردستان عراق درخصوص تحولات اخیر این کشور و نحوه ارائه کمک های برلین برای مقابله با گروه تروریستی داعش با آنان گفت و گو کرد.
تدبیر24: سخنگوی دولت آلمان با صدور بیانیه ای درخصوص این تماس تلفنی، خاطر نشان کرد: آنگلا مرگل در گفت و گو با حیدر العبادی ضمن اعلام حمایت از وی به عنوان نخست وزیر جدید عراق ابراز امیدواری کرد که با تشکیل هر چه سریعتر دولت جدید عراق شاهد رفع مشکلات و برقراری آرامش و صلح در این کشور باشیم.

به گفته اشتفن زایبرت،مرکل در این گفت و گو همچنین ابراز امیدواری کرده است که انتخاب نخست وزیر جدید عراق موجب ایجاد وحدت کامل بین گروه های سیاسی و مذهبی در این کشور برای مقابله با گروه های تروریستی شود.

صدر اعظم آلمان همچنین در تماس تلفنی با مسعود بارزانی،رییس اقلیم خودمختار کردستان عراق از مبارزه قاطعانه کردهای این منطقه علیه گروه تروریستی داعش قدردانی و برحمایت برلین از کردها در ادامه این راه تاکید کرده است.

در همین رابطه وزیرخارجه آلمان که تا ساعتی دیگر به منظور دیدار با مقام های عراقی راهی این کشور خواهد شد،جمعه شب قبل از سفر به کردستان عراق،گفت:در سفر دو روزه خود علاوه بر اربیل به بغداد نیز سفر کرده و با نخست وزیر جدید این کشور و همچنین رییس اقلیم خودمختار کردستان عراق دیدار و گفت و گو می کنم.

فرانک والتر اشتاین مایر افزود: در دیدارهای خود در عراق ضمن ارزیابی وضعیت این کشور راه های ارائه کمک های بشردوستانه و همچنین ارسال تجهیزات نظامی به عراق را بررسی خواهیم کرد.

اشتاین مایر تصریح کرد: با انتخاب حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر عراق و با تشکیل دولت جدید در این کشور امیدها برای رفع مشکلات تقویت شده و امیدواریم تشکیل هرچه سریعتر دولت جدید موجب وحدت همه گروه های سیاسی و مذهبی در این کشور شده و اتحاد همه جانبه علیه گروه تروریستی داعش شکل گیرد.

وزیر خارجه آلمان افزود: ما هفته ها است که می بینیم تروریست های داعش انسان های بی گناه بی شماری را کشته و یا آواره می کنند و پیشروی تروریست ها به اندازه ای بوده که این روزها منطقه کردستان نیز که تاکنون از ثبات نسبی برخوردار بود از این تهاجم تروریستی مصون نمانده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها