تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، گفت: سیل در روستاهای گرمسار و آرادان به مصدومیت 9 نفر منجر شد که امدادگران با امدادرسانی 32 ساعته‌ی خود همه مصدومان را مداوا و سیل‌زدگان حادثه‌دیده را به محل امن انتقال دادند.
تدبیر24: دکتر «حسن شکراللهی» مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اعلام این خبر گفت: در ساعت 16:20 دقیقه روز جمعه 24 مردادماه پس از تماس اورژانس با هلال‌احمر مبنی بر وقوع سیل در سه روستای رامه بالا، رامه پائین و چهار طاق واقع در شمال‌شرق شهرستان آرادان بلافاصله تیم ارزیاب به منطقه اعزام و بعلت قطع راه‌های ارتباطی و نیاز به تیم‌های بیشتر برای امدادرسانی 2 تیم سیلاب نیز به منطقه اعزام شد.

وی افزود: در این عملیات که نزدیک به 32 ساعت به طول انجامید، 62 خانوار شامل 250 نفر حادثه‌دیده بودند که با حضور به‌موقع عوامل هلال‌احمر و راهداری 68 نفر از آنان که منازل مسکونیشان آسیب جدی دیده بود به مناطق امن منتقل شدند.

شکراللهی یادآور شد: این سیل 9 مصدوم داشت که بصورت سرپایی مداوا شدند. متأسفانه ساکنان این روستاها دچار کمبود آب آشامیدنی و مواد غذایی شدند که هلال‌احمر با توزیع بیش از 570 بطری آب معدنی، 168 قوطی کنسرو، 200 قرص نان، 20 کیلو خرما و 80 بسته بیسکوئیت به کمک آنها شتافت.

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: در این عملیات که ساعت 24 روز شنبه 25 مرداد به پایان رسید 3 تیم امدادی هلال‌احمر متشکل از 9 امدادگر و نجات‌گر به همراه سه دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در منطقه‌ی حادثه‌دیده حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها