تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
دولت پاکستان اعلام کرد، تصمیم دارد با دو تن از رهبران اوپوزیسیون این کشور که خواهان برکناری نخست‌وزیر هستند، مذاکره کند.
تدبیر24: چودری نیسار علی خان، وزیر کشور پاکستان در حالی از این تصمیم خبر داد که پیش‌تر عمران خان، رهبر تحریک انصاف پاکستان خواهان برپایی جنبش نافرمانی مدنی شد و از حامیان خود خواست، مالیات و قبوض خود را پرداخت نکنند.

با این حال، دولت پاکستان اعلام کرد، تصمیم گرفته است با عمران خان و طاهر القدری، دیگر چهره جناح مخالف این کشور وارد مذاکره شود.

وزیر کشور پاکستان اعلام کرد، دولت این کشور دو کمیته برای مذاکره با این دو فرد تشکیل خواهد داد تا در صورت امکان امروز (دوشنبه) با آن‌ها وارد رایزنی شود. به گفته وی، این کمیته‌ها متشکل از رهبران سایر جناح‌ها و نمایندگان دولت خواهد بود.

نیسار همچنین از برپایی جنبش نافرمانی مدنی توسط اوپوزیسیون پاکستان به شدت انتقاد کرد و گفت که چنین اقدامانی علیه کشور است.

پیش از این، عمران خان در جریان راهپیمایی اعتراضی اسلام‌آباد خود را نخست‌وزیر آتی پاکستان خواند و گفت که به تحصن اعتراضی خود ادامه خواهد داد. وی تهدید کرد که اگر نوازشریف نخست‌وزیر پاکستان از سمت خود کناره‌گیری نکند، اعتراضاتی را به سمت پارلمان و منازل نمایندگان مجلس برگزار می‌کند.

منبع: خبرگزاری شینهوا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها