تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
وی با اشاره به این که آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها در این نواحی پیش‌بینی می‌شود، افزود: ضروری است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.
تدبیر24: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به بروز آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها در 11 استان کشور هشدار داد.

احد وظیفه براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و بصورت ضعیف در ارتفاعات البرز، ابرناکی، رگبار موقتی باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که شدت بارش‌ها در روزهای دو‌شنبه و سه‌شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بیشتر خواهد بود، افزود: در این مدت در برخی مناطق استان هرمزگان و جنوب استان کرمان نیز افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز چهارشنبه ناپایداری‌ها در نواحی ذکر شده با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

تحلیل داده‌های هواشناسی ، رشد ابر همراه با رگبار موقت باران گاهی با رعد وبرق و وزش شدید باد را از بعد از ظهر امروز تا اوایل شب در دامنه‌های زاگرس دراستان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، ارتفاعات خوزستان، لرستان، هرمزگان، ارتفاعات بوشهر، همدان، زنجان و ارتفاعات مرکزی، و ارتفاعات غرب اصفهان پیش‌بینی می‌کند.

وی با اشاره به این که آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها در این نواحی پیش‌بینی می‌شود، افزود: ضروری است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

به گفته وی، در دو روز آینده دریای عمان و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز سه‌شنبه کمی ابری و دربعدازظهر افزایش ابر در شهرهای شمالی رگبار و رعدوبرق و وزش باد همراه خواهد بود.

همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 27 و 37 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در ارتفاعات همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده یا رعد و برق گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 27 و 38 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها