تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از درمان 332 مصدوم زلزله ایلام خبر داد و گفت: 17 نفر از مصدومین همچنان در بیمارستان های آبدانان، دزفول و دهلران بستری هستند.
تدبیر24: «مجتبی خالدی» افزود: در حال حاضر هیچگونه مشکلی برای درمان مصدومین وجود ندارد و در تلاش هستیم وضعیت بهداشتی منطقه به شرایط قبل از زلزله بازگردد.

وی با بیان این که در حال حاضر پنج اکیپ بهداشتی در منطقه حضور دارند، گفت: تاکنون 10 زن باردار بر اثر زلزله دچار آسیب شده اند که 9 نفر از آنان درمان و یک نفر به دلیل تهدید به سقط همچنان تحت درمان قرار دارد.

سرپرست هدایت عملیات بحران همچنین از استقرار 15 اکیپ درمانی در منطقه آبدانان خبر داد و گفت: پنج اتوبوس آمبولانس و هشت آمبولانس نیز همچنان در منطقه حضور دارند.

خالدی تصریح کرد: در حال حاضر کارگروه بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و وزارت بهداشت در حال آماده باش هستند.

وی ادامه داد: طی روز گذشته تاکنون 211 زمین لرزه در استان ایلام به وقوع پیوسته که 34 زمین لرزه بالای 4 ریشتر گزارش شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها