تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
رییس فدراسیون کبدی گفت : کبدی ایران اکنون در سطح اول آسیا و جهان قرار دارد. در بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو چین دو مدال نقره و برنز گرفتیم و در این دوره به طور قطع رنگ مدال ها تغییر خواهد کرد.
تدبیر24: محمدرضا مقصودلو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هشت سال گذشته با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان توانسته ایم کشورهای قدرتمند کبدی آسیا را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به این که 40 بازیکن در اردوی های آماده سازی برای حضور در بازی های آسیایی 2014 اینچئون حضور داشتند، اظهار داشت: 40 بازیکن هم در اردوی تیم ملی کبدی ساحلی حضور دارند و خود را برای شرکت در چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی که آذر ماه امسال در جزیره پوکت تایلند برگزار می شود، آماده می کنند.

مقصود لو ادامه داد: 15 اردو برای تیم ملی کبدی پیش بینی شده که مرحله دوازدهم آن از روز گذشته آغاز شده و همه اردوها و برنامه های تیم ملی طبق برنامه به طور کامل اجرا و حقوق مربیان و ورزشکاران هم به طور کامل پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم ملی کبدی مردان ایران اعزامی به بازیهای آسیایی هفته آینده در اردوی یک هفته ای کیش حاضر خواهند شد و سپس به یکی از شهرهای شمالی می روند و تیم ملی کبدی زنان هم 17 شهریور ماه و قبل از اعزام به بازیهای آسیایی به رامسر می رود.

رییس فدراسیون کبدی ابراز امیدواری کرد که رنگ مدال ها در اینچئون تغییر یابد و تیم های ملی کبدی مردان و زنان ایران به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر چهار بازیکن از تیم مردان و دو بازیکن از تیم زنان از بازی های آسیایی 2010 گوانگژو چین در اینچئون کره جنوبی هم حضور خواهند داشت، گفت: تیم ملی کبدی زنان ایران هم دو اردوی تدارکاتی در کره جنوبی و تایلند برگزار کرد.

مقصودلو ادامه داد: تمام رقبای ما به سختی برای کسب مدال در تلاش هستند و حتی تیم کره جنوبی که شانسی برای کسب مدال طلا و نقره ندارد، هزینه زیادی برای گرفتن مدال برنز رشته کبدی بازیهای آسیایی انجام داده است.

وی هند را مهمترین رقیب ایران در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی دانست و گفت: پاکستان یکی دیگر از رقبای ایران است . با این تیم در تهران دیدار داشتیم .این تیم در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و تیم های کره جنوبی، تایلند و سریلانکا هم از دیگر رقبای ایران هستند.

رییس فدراسیون کبدی ادامه داد: سه بازیکن تیم ملی اکنون در هند هستند و می توانند در آنجا ارزیابی خوبی از تیم قدرتمند هند داشته باشند و ضمن آن که علیرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران هم قرار است برای ارزیابی تیم هند به این کشور سفر کند.

*دومین تجربه تیم ملی کبدی زنان در بازیهای آسیایی

نایب رییس زنان فدراسیون کبدی هم گفت: اردوی تیم ملی کبدی زنان از سال گذشته آغاز شده اما زمان بندی 85 روزه برای اردوی تیم ملی تا بازیهای آسیایی تدوین شده است. تیم ملی کبدی هم اکنون با 14 بازیکن در اردوی گلستان به سر می برد که در نهایت 12 نفر به بازیهای آسیایی اعزام خواهند شد.

صغری روحبخش شیوا افزود: حضور در بازیهای آسیایی، دومین تجربه تیم ملی کبدی زنان است و در بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو چین تیم زنان مدال برنز کسب کرد و در این دوره هم امیدوار هستیم که رنگ مدال ما خوشرنگ تر شود.

وی ادامه داد: رقیب اصلی ما تیم هند است و کره جنوبی هم به دلیل میزبانی، انگیزه بالایی دارد . تایلند و ژاپن هم از دیگر رقبای تیم ایران هستند.

**اردوهای تیم ملی با هدف افزایش قدرت و سرعت بازیکنان برگزار شد

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران هم گفت: اردوی آمادگی تیم ملی از اسفند ماه سال گذشته با دعوت از 25 بازیکن آغاز شد و تاکنون 12 مرحله اردو برگزار کرده ایم. سه مرحله اردو تا زمان اعزام تیم به بازیهای آسیایی باقی مانده است.

علیرضا مازندرانی ادامه داد: در طول اردوهای تیم ملی تنها دو مصدوم داشتیم که نسبت به دوره گذشته تعداد آسیب دیدگان کمتر شده است و چهار بازیکن تیم ملی هم به لیگ ستارگان آسیا اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در برنامه های آماده سازی تیم ملی بر روی فیزیک بدنی و سرعت بازیکنان کار کردیم تا نسبت به دوره گذشته تیم سرعتی تری را اعزام کنیم.

مازندرانی ادامه داد: میانگین سنی تیم ملی کمتر از 25 سال است و مسن ترین بازیکن تیم ملی 28 سال سن دارد و سایر بازیکنان هم زیر 26 سال هستند . جوان ترین بازیکن تیم ملی تجربه پنج ساله حضور در تیم ملی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که دیدارهای تدارکاتی برگزار نکردیم اما پیشرفت تیم محسوس بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها