تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
علیرضا داوود نژاد به خبرنگار سینمایی برنا گفت: اصلی ترین موضوعی که سینمای ایران با آن دست به گریبان است نداشتن بازار قانونمند و به قاعده است. یعنی کمبود ظرفیت های‌نمایش، سرقت و قاچاق نمایش های غیر قانونی فیلم های ایرانی. 

وی در ادامه افزود: عمده کسانی که در نمایش خانگی فیلم می‌بینید نسخه هایی است که به طور غیر قانونی تکثیر شده است و این امر به شدت بازار نمایش خانگی را متزلزل کرده است. 

کارگردان فیلم سینمایی «مرهم» همچنین گفت: عمده ترین گردش مالی در بازار سیاه اتفاق می‌افتد که باعث می‌شود حاصل فروش به سمت صاحب فیلم نرسد.   هتل‌ها، اتوبوسرانی‌ها، فرودگاه‌ها و نهادهایی از این قبیل زمانیکه می‌خواهند فیلم های ایرانی را نمایش دهند دی وی دی این فیلم ها را می‌خرند در حالی‌که آن‌ها باید بدانند این فیلم‌ها حقوقی دارند که باید خریداری شود. 

وی یادآور شد: مشکل اصلی امروز بازار ناامن و از هم پاچیده سینما است فکر می‌کنم قبل از هر کاری باید به این وضعیت سر و سامان داد. 

داوود نژاد درباره نمایش فیلم ها به صورت دیجیتال نیز توضیح داد: طبیعی است که به مرور زمان ابزارهای جدید وارد سینما می‌شود و نمی‌توان جلوی آن‌ها را گرفت. تکنولوژی های جدید با خود فرصت ها و تهدیدهایی را به همراه می‌آورد. بنابراین ما باید آماده باشیم که این ابزارها را به خوبی بشناسیم و با تاثیراتی که در زندگی فردی و اجتماعی ایجاد می کنند آشنا شویم و بر پایه این شناخت ابزارها را به سمتی مدیریت کنیم که به مصلحت باشد. 

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما همان قدر که با بومی و ملی شدن سینما در داخل فاصله داریم به همان اندازه هم سینمای ایران با جهانی شدن فاصله دارد. 
برچسب ها: تدبیر24 ، سینما ، ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها