تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار بین‌الملل برنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از آنکه واشنگتن اعلام کرد به دنبال مجوز شورای امنیت سازمان ملل برای حمل به سوریه نیست، چین از آمریکا خواست که درمورد مسئله سوریه با احتیاط بیشتری گام بردارد و برای تصمیم‌گیری به سازمان ملل رجوع کند. 

«وانگ یی» وزیر خارجه چین اعلام کرد که کشورهای مرتبط باید قبل از هرگونه اقدامی نظامی «سه بار» فکر کنند و با احتیاط کامل قدم بردارند. 

وی در تماس تلفنی با «جان کری» همتای آمریکایی خود که یکشنبه شب انجام شد، تأکید کرد: باید برای رسیدن به هرگونه اجماع به چارچوب شورای امنیت سازمان ملل باز گردید و به درستی مسئله سوریه را اداره کنید. 

بر طبق بیانیه‌ای که در وب‌سایت وزارت امور خارجه چین منتشر شده، وانگ تأکید کرد که چین و آمریکا باید در حمایت از منشور سازمان ملل سرمشق کشورهای دیگر باشند تا از اصول اساسی روابط بین‌الملل حفاظت کرده و با هرگونه استفاده از سلاح‌های شیمیایی مخالفت کنند.

واشنگتن و پاریس می‌گویند نیروهای وفادار به بشار اسد مسئول حمله شیمیایی به 
حومه دمشق هستند که در آن 1400 نفر کشته شدند و آن‌ها قصد دارند با حملات هوایی به سوریه و مجازات اسد از وقوع دوباره چنین حملاتی جلوگیری کنند.
 
وزیر امور خارجه چین این سخنان را در پی اظهارات «ژی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین در نشست گروه 20 در روسیه بیان کرد. در این نشست، پینگ به اوباما گفت اقدام نظامی مشکل سوریه را حل نخواهد کرد و راه حل سیاسی با ید اتخاذ شود،

واشنگتن اعلام کرده قصد دارد به دلیل استفاده نیروهای «بشار اسد» از سلاح‌های شیمیایی در نزدیکی دمشق، به سوریه حمله کند و به دنبال کسب مجوز شورای امنیت برای حمله به سوریه نیست. 

احتمالاً بازرسان سازمان ملل اواخر هفته جاری نتایج تحقیقات خود درباره حمله شیمیایی سوریه را ارائه می‌دهند و همچنین کنگره آمریکا درباره صدور مجوز حمله به سوریه به شور می‌نشیند. 
برچسب ها: تدبیر24 ، چین ، آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها