تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۲۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
رئیس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار:
مهدی جعفری گفت: ما معتقدیم حرکت خانم راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران حرکتی خودسرانه بوده و تلاش‌های فراوان حزب اسلامی کار در حمایت از محسن هاشمی را به هدر داده است

مهدی جعفری عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد اخراج یا عدم اخراج الهه راستگو از این حزب اظهار داشت: بحث اخراج خانم راستگو مطرح است اما این موضوع باید در جلسات حزب اسلامی کار مورد بررسی قرار بگیرد که ما امروز عصر جلسه هفتگی حزب داریم.

وی ادامه داد: اخراج یا عدم اخراج یک عضو حزب بنا به تصمیم شورای داوری حزب است که ترکیب این شورا امروز عصر در جلسه هفتگی حزب کامل می‌شود و سپس در مورد اخراج یا عدم اخراج خانم راستگو تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه خانم راستگو نیز خود علاقه‌ای به حضور در حزب ندارد، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم حرکت خانم راستگو در جریان انتخاب شهردار تهران حرکتی خودسرانه بوده و تلاش‌های فراوان حزب اسلامی کار در حمایت از محسن هاشمی را به هدر داده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۳
دارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1
2
تیتر خبر را ( رکت الهه راستگو ) اصلاح بفرمائید . حزب اسلامی کار، اگر با خانم راستگو، قبل از رای گیری ، اتمام حجت کرده بود ، خانم راستگو امروز به پیکر ما تبر نمی زد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
منظورت "رکب"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
یعنی شما تحمل یک رای عادی را هم ندارید؟ چقدر انحصار طلبی؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها