تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کمیساریای عالی حقوق بشر امروز پنجشنبه اعلام کرد در پی حمله گروه تروریستی تکفیری ˈ داعش ˈ ،نزدیک به دو میلون نفر از شیعیان، اهل سنت ، مسیحی ها ، شبک ها و ایزدی های در عراق اواره شدند.
تدبیر24: کمیساریای عالی حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای جنایتکار داعش شمار زیادی از غیر نظامیان مخالف خود را تنها به دلایل مذهبی به قتل رسانده و آن ها را در گورهای جمعی دفن کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است :داعش هزاران ایزدی را سوم ماه جاری میلادی به قتل رسانده و آن ها را ناچار به کوچ از مناطق سکونتشان کرده است و آن ها با بیماری و کمبود شدید آب و غذا روبه رو هستند.

این بیانیه افزود : داعش به ادیان و مذاهب دیگر احترام نمی گذارد بلکه اقدام به سوزاندن کلیساها و عبادتگاه های پیروان ادیان و مذاهب دیگر و همچنین مرقد انبیا و اولیا و صحابه می کند و وسایل داخل آن را به سرقت می برد .

کمیساریای عالی حقوق بشر در پایان این بیانیه افزوده است : آن ها خانه های مسیحیان ، ایزدی ها و شیعیان را در تلعفر و موصل و دیگ مناطق از آن خود کرده اند و به دلیل این همه جنایت ، باید با آن ها برخورد جدی شود.

منبع: پایگاه خبری الانصار عراق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها