تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
امروز یک شنبه دوم شهریور 1393 هجری خورشیدی، بیست و هفتم شوال 1435 هجری قمری، بیست و چهارم اوت 2014 میلادی است. 90 سال پیش در چنین روزی دکتر امیراعلم از دست اندرکاران امر بهداشت در دیداری با رضاخان خواستار تشکیل وزارت صحیه (بهداشت) شد.
تدبیر24: مهم ترین رویدادهای تاریخ معاصر در این روز، به شرح زیر است:

2 شهریور 1357
سیدعلی اندرزگو روحانی مبارز و از اعضای شاخه ی نظامی جمعیت هیات های موتلفه ی اسلامی در رویارویی با ماموران سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) به شهادت رسید.

2 شهریور 1357
بیشتر شهرهای ایران شاهد تظاهرات اعتراض آمیز مردم علیه محمدرضا پهلوی بود.

2 شهریور 1357
محمد پروین گنابادی در 75 سالگی درگذشت. ترجمه ی مقدمه ی ابن خلدون، تصحیح کشف الاسرار میبدی و تاریخ بلعمی و تألیف پرورش اراده، اندیشه‏ها و فن مناظره از جمله اثرهای ارزنده ی وی است.

2 شهریور 1341
«لیندون جانسون» معاون رییس جمهوری آمریکا، برای اعلام حمایت کشورش از محمدرضا پهلوی و اصلاحات مورد نظر او وارد تهران شد.

2 شهریور 1320
در تمام شبانه روز، نیروهای دریایی، زمینی و هوایی شوروی و انگلیس در شمال و جنوب ایران به آماده سازی خود مشغول شدند و از ساعت 24 به حال آماده باش کامل درآمدند.

2 شهریور 1320
آندره اسمیرنوف سفیر شوروی و سر ریدر بولارد سفیر انگلیس در تهران، هرگونه شایعه در مورد تصمیم 2 کشور برای اشغال ایران را تکذیب کردند. این امر تنها یک روز پیش از اشغال ایران به وسیله ی روسیه و انگلیس بیان شد.

2 شهریور 1303
امیراعلم از دست اندرکاران امر بهداشت در دیداری با رضاخان خواستار تشکیل وزارت صحیه (بهداشت) و معرفی وزیری برای این وزارتخانه شد.

2 شهریور 1288
حاج مخبرالسلطنه والی جدید آ ذربایجان از اروپا وارد تبریز شد و ستارخان، باقرخان و دیگر مشروطه خواهان از او استقبال کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها