تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
صدا و سیمای ما آنقدر غرق نشان دادن بدبختی های ملت آمریکاست که وقتی اتفاقی شبیه آن در همین کنار ما هم رخ می دهد، هیچ اتفاقی نمی افتد.
تدبیر24: صادق روحانی نوشت: ما مردم ایران عادت کرده ایم که در بخش های خبری مان بدی های آمریکا را بیشتر از خوبی هایش ببینیم، اما بدی ، بدی است و خوبی هم خوبی.

اما صدا و سیما هر بدی ای را نشان نمی دهد و هر خوبی ای را هم ایضا نشان نمی دهد.

نمونه اش همین ماجرای شهر فرگوسن آمریکاست که در آن پلیس این شهر ، یک شهروند سیاه پوست را با 6 گلوله کشته است. (خدا پلیس و سیاستمداران آمریکایی را به راه راست هدایت کند.) در ایران هم از آنجایی که باید بدی های آمریکایی ها به خوبی نشان داده شود که احیانا کسی دلش نخواهد برود و آنجا زندگی کند، در هر بخش خبری اخبار شهر فرگوسن با آب و تاب گزارش داده می شود و چهره پلید آمریکایی ها هم به ما نشان داده می شود.

اما به نظر من صدا و سیمای ما آنقدر غرق نشان دادن بدبختی های ملت آمریکاست که وقتی اتفاقی شبیه آن در همین کنار ما هم رخ می دهد، هیچ اتفاقی نمی افتد.

همین چند روز پیش یک کارگر بر اثر درگیری با نیروهای پیمانکاری شهرداری تهران به قتل رسید اما گویا هنوز از نظر صدا و سیما این اتفاق نیفتاده و یا ارزش آن را نداشته است که به آن پرداخته شود.

این چند روزه هرچه با خودم کلنجار رفتم علت این بی توجهی و بی اهمتی را نفهمیدم.

شاید بدی های خودمان آنقدر بد نیست که ارزش خبری داشته باشد. مثلا اگر مرحوم چراغی سیاهپوست بود و توسط نیروهای رسمی شهرداری نه پیمانی ها و آن هم با شلیک یک گلوله آر پی جی کشته می شد، از نظر صدا و سیما و بخش خبری آن ارزش خبری پیدا می کرد و به آن هم می پرداختند.

پی نوشت: نپرسید که چرا به آقای قالیباف چیزی نمی گویم که چرا حواسش به نیروهای شهرداری نیست. امیدی به ایشان ندارم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها