تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
ساندی تلگراف در شماره روز یکشنبه اش نوشت که دولت بریتانیا درصدد راه اندازی یک سرویس ویزای ˈوی آی پی ˈ برای ورود آسان و بدون دردسر ثروتمندان و صاحبان کسب و کار خارجی، به خاک این کشور اروپایی است.
تدبیر24: این روزنامه عنوان کرد که ˈترزا می ˈ وزیر کشور بریتانیا قرار است بزودی در ارتباط با راه اندازی این سرویس خاص برای ثروتمندان و صاحبان قدرت و نفوذ در عرصه اقتصاد جهانی صحبت کند.

به نوشته این روزنامه، دستگاههای ذیربط با هدف رفع نگرانی های ایجاد شده برای صاحبان کسب و کار جهانی از سخت تر شدن قوانین مهاجرتی بریتانیا و زدودن موانع احتمالی برای ورود افراد ثروتمند و متمایز به خاک آن، مبادرت به ایجاد این سیستم جدید جهت صدور روادید کرده اند.

ساندی تلگراف نوشت: حدود یکصد تن از ثروتمندان خارجی در مرحله نخست برای پیوستن به این سرویس ویزای اختصاصی که به گفته وزارت کشور بریتانیا عبور آنها را از سیستم مرزی این کشور ˈنرم و آرام ˈ خواهد ساخت، دعوت خواهند شد.

این روزنامه افزود: اعضای این کلوپ دارای یک ˈمدیریت حساب ˈ در سیستم مهاجرتی و ویزای بریتانیا خواهند بود که براساس آن برنامه مسافرتی شان به این کشور تنظیم می شود.

ساندی تلگراف به نقل از وزارت کشور بریتانیا نوشت : انجام این سرویس جدید ویزا برای افراد یاد شده بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی خواهد بود.

به نوشته این روزنامه، مقامات وزارت کشور بریتانیا درخصوص جزییات و کیفیت کسانی که می توانند از این امتیاز ویژه استفاده کنند چیزی نگفته اند اما تنها به این نکته اشاره کرده اند که شرط حضور این افراد دراین کلوپ، داشتن سهم قابل توجهی از قدرت اقتصادی است.

منبع: ساندی تلگراف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها