تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
وی ضمن اعلام پیام نخست وزیر به این رهبر مخالف، از طرف نواز شریف، رسما از وی و هوادارانش به خاطر حادثه ناگوار لاهور عذرخواهی کرد.
تدبیر24: نخست وزیر پاکستان به خاطر کشته شدن چند تن از هواداران حزب مخالف ˈجنبش مردمˈ در درگیری با پلیس در خرداد ماه سال جاری در شهر لاهور از ˈطاهر القادری ˈ رهبر این حزب عذرخواهی کرد.

در جریان تظاهرات 27 خرداد ماه امسال هواداران طاهرالقادری در لاهور، این تظاهرات به خشونت کشیده شد و 11 نفر از تظاهر کنندگان براثر تیراندازی از سوی نیروهای پلیس کشته شدند.

به گزارش رسانه های پاکستان، «سعد رفیق» وزیر راه آهن دولت پاکستان امروز یکشنبه به نمایندگی از سوی نواز شریف نخست وزیر این کشور، با طاهر القادری دیدار کرد. وی ضمن اعلام پیام نخست وزیر به این رهبر مخالف، از طرف نواز شریف، رسما از وی و هوادارانش به خاطر حادثه ناگوار لاهور عذرخواهی کرد.

نشست امروز یک مقام عالی دولت با رهبر حزب مخالف جنبش مردم، دومین مذاکره مستقیم میان دولت و طاهرالقادری از زمان آغاز تظاهرات ضددولتی در اسلام آباد محسوب می شود.

سعد رفیق بعد از مذاکره با القادری، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: رهبر حزب مخالف جنبش مردم در این ملاقات تاکید کرد که مایل است مذاکرات معنا دار با دولت را ادامه دهد.

برخی منابع نیز از مثبت بودن فضای مذاکرات امروز میان نمایندگان دولت با طاهر القادری خبر دادند و گفتند که این نشست ممکن است گام بلندی در جهت شکسته شدن بن بست سیاسی میان دولت ومخالفان باشد.

طاهر القادری روز سه شنبه گذشته نیز با سعد رفیق وشماری از نمایندگان دولت مذاکراه کرده بود اما حاصلی در بر نداشت.

همچنین از اغاز تظاهرات ضددولتی در اسلام آباد تاکنون، سه دور مذاکره میان تیم مذاکره کننده دولت و حزب مخالف «تحریک انصاف» به رهبری عمران خان برگزار شده اما هنوز نتیجه مشخصی نداشته است.

عمران خان مدعی تقلب در انتخابات سال 2013 است و ادعا می کند که نواز شریف با استفاده از تقلب در انتخابات توانسته کرسی نخست وزیری پاکستان را تصاحب کند. او خواستار استعفای نواز شریف است.

طاهر القادری رهبر حزب مخالف حنبش مردم هم نسبت به عملکرد دولت نواز شریف به شدت انتقاد دارد و مدعی است که قصد دارد یک انقلاب در پاکستان ایجاد کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها