تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
وزارتخانه های دفاع و کشور افغانستان از کشته شدن 53 عضو گروه طالبان طی 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف این کشور خبر دادند و اعلام کردند در این مدت24 عضو گروه طالبان نیز دستگیر شدند.
تدبیر24: وزارت کشور افغانستان روز دوشنبه اعلام کرد که 35 عضو گروه طالبان در استان های ننگرهار، فاریاب، ارزگان، میدان وردک، هرات، لوگر، نیمروز و هلمند کشته 32 تن از آنان زخمی و 22 عضو گروه طالبان هم بازداشت شدند.

براساس بیانیه وزارت کشور افغانستان نیروهای امنیتی و پلیس افغانستان در این مدت ضمن پاکسازی برخی مناطق ناامن از وجود نیروهای طالبان 8 عدد بمب کنار جاده ای را نیز کشف و خنثی کردند.

به گفته وزارت کشور افغانستان در این عملیات ها تعداد زیادی سلاح سبک و سنگین نیروهای طالبان نیز بدست نیروهای افغان افتاد.

وزارت دفاع افغانستان نیز روز دوشنبه اعلام کرد که 18 شبه نظامی طالبان در 3 استان افغانستان در درگیری با نیروهای ارتش کشته، 20 تن از آنان زخمی و 2 عضو گروه طالبان نیز بازداشت شدند.

در این بیانیه افزوده شده است که 38 عدد بمب جاسازی شده در کنار جاده های افغانستان نیز کشف و خنثی شد و تعداد جنگ افزارهای سبک و سنگین نیروهای طالبان نیز بدست نیروهای ارتش افتاد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها