تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید علی‌رغم صحنه‌های مشکوکی که در دیدار مقابل فولاد رخ داد، حق اعتراض به داوری را نداریم.
تدبیر24: رسول خوروش درباره دیدار تیم فوتبال سپاهان و فولاد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ، اظهار کرد: دیدار خوبی مقابل فولاد داشتیم و تیم ما خوب بازی کرد اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم. در این دیدار موقعیت‌های بیشتری داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی درباره اعتراض کرانچار به صحنه‌ای که معتقد بود ضربه عبدالله کرمی به دست بازیکن فولاد برخورد کرده است، بیان کرد: تنها این صحنه نبود بلکه دو صحنه مشکوک دیگر هم در محوطه جریمه به روی محمدرضا خلعتبری شاهد بودیم اما حق اعتراض به داوری نداریم! تنها قضاوت را به مردم و برنامه 90 واگذار می‌کنیم.

خوروش همچنین با اشاره به محرومان این تیم در هفته بعد و بازی مقابل ذوب آهن به عنوان شهرآورد اصفهان اظهار کرد: در این دیدار شجاع خلیل‌زاده و هادی عقیلی را نداریم. شجاع یک جلسه محرومیت به دلیل کارت قرمز داشته و سه جلسه نیز توسط کمیته انضباطی محروم شده که مجموعا چهار جلسه می‌شود. هرچند رای کمیته انضباطی قطعی است اما درخواست کرده‌ایم که در محرومیت‌های او تجدید نظر شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: دیدار مقابل ذوب آهن، همواره سخت بوده و این بازی به رتبه تیم‌ها در جدول بستگی ندارد.

وی درباره احسان حج صفی و خروجش از کشور اظهار کرد: احسان برای گرفتن ویزا به آنکارا سفر کرده است، او قصد گرفتن ویزا برای یکی از کشورهای اروپایی را دارد.

خوروش همچنین در پاسخ به اینکه احتمال جدایی حاج صفی با این اتفاق زیاد شده و او را در فصل آتی در کشورهای اروپایی می‌بینیم گفت: هنوز پیشنهاد رسمی از تیم‌های خارجی به باشگاه ارائه نشده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها