تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۲۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
چه کسی راستگو را هدایت می‌کند؟
به نظر می‌رسد که الهه راستگو همچنان در مسیر خودش ثابت قدم است و هیچ احساس گناهی نسبت به دروغگویی و خیانتی که به اصلاح‌طلبان و رای مردم مرتکب شده نمی‌کند. آخرین اقدام راستگو تهدید دیگر اعضای شورای شهر بود.
تدبیر24- به نقل از روزنو:به نظر می‌رسد که الهه راستگو همچنان در مسیر خودش ثابت قدم است و هیچ احساس گناهی نسبت به دروغگویی و خیانتی که به اصلاح‌طلبان و رای مردم مرتکب شده نمی‌کند.

 

الهه راستگو که توسط حزب اسلامی کار در لیست جبهه اصلاحات قرار گرفت و با پشتیبانی لیست اصلاح طلبان موفق به کسب رای برای ورود به شورای شهر شد، مانند دیگر کاندیداهای این جبهه قبلا دست روی قرآن گذاشته و قسم خورده بود که تابع تصمیمات جمعی اصلاح‌طلبان باشد.

 

این عضو شورای شهر در رای گیری شهرداری تهران بر خلاف تصمیم جمعی اصلاح‌طلبان به قالیباف رای داد که این اقدام او تعجب ناظران سیاسی و ناراحتی اصلاح‌طلبان و حامیان آن‌ها را در پی داشت.

 

تبعات این مساله آنچنان بود که برخی از فعالین شبکه‌های اجتماعی حتی اقدام به پخش شماره تلفن راستگو و دبیرکل حزب اسلامی کار برای ارسال پیامک‌های گلایه آمیز می‌کنند.

 

اما با وجود تمام این اعتراضات، به نظر می‌رسد که الهه راستگو در مسیر نادرست خود همچنان راسخ است. این عضو حزب اسلامی کار در گفتگو با مهر گفته است: این موضوع که خانم دانشور مدعی شدند من برای رای به هاشمی دست روی قرآن گذاشتم را تکذیب می‌کنم.

 

راستگو علاوه بر رد قسم به قرآن که در حضور ده‌ها نفر دیگر انجام شده بود، شبهاتی که در مورد ارتباطات مالی برادر وی و شهردار تهران مطرح شده است را نیز رد کرد و مطرح کنندگان این بحث را تهدید به شکایت کرد: برخی مدعی شدند برادرانم با شهرداری قرارداد بسته‌اند که این موضوع هم دروغ بوده و قابل پیگرد حقوقی می‌باشد.

 

گفتنیست در رسانه‌ها شبهاتی مانند ارتباطات کاری و مالی برادر الهه راستگو و قالیباف مطرح شده است. عموما در این گزارشات اشاره شده که برادر راستگو پیمانکار تبلیغاتی شهرداری تهران است.

 

به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده زوایای جدیدی از این مساله مشخص شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۸
انتشار یافته: ۳
دارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
3
اینها همه بهانه است و در اصطلاح امروز به آن می گویند : فرار به جلو ! خانم راستگو ، چه قسم خورده باشد یانه و چه برادرانش با شهرداری ارتباطی داشته باشند، یانه ، کاری بسیار ناپسند ، انجام داده اند . خانم راستگو با وجدانش چه می کند ؟ و مهمتر از آن با دل شکسته ی میلیونها اصلاح طلب چه می کند؟ راستی خانم راستگو مناظره ی آقای قالیباف با آقای روحانی را که فراموش نکرده است ؟ حتما به این نتیجه رسیده که آقای قالیباف راستگوتر از روحانی است!
پاسخ ها
شهروند
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
از این همه حرص و طمع به قدرت رسیدن بمیرید .
میشه بفرمایید آقای هاشمی چه عملکردی خوبی دارند که مناسب شهردار شدن هستند.
عباس عسکرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
نماینگان مجلس که رای به اصلاحاتچی ها داده اند چطور مقصرند خجالت بکشیبد کم جنبه ها
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها