تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
 معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین برنامه‌ام تقویت حکمرانی مربوط به سازمان محیط زیست از طریق سازمان و ارتباط دستگاه‌های مختلف است، اظهار داشت: ارتباط با دستگاه‌های داخلی دولت و دیگر دستگاه‌ها در جهت اجرای قوانین مربوط به محیط زیست از برنامه‌هایم است تا از ورود آسیب‌های محیط زیستی به اقتصاد و دیگر دستگاه‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: امیدواریم به کمک سایر دستگاه‌ها این مورد اجرایی شود. برنامه‌هایی بوده که آقای دکتر روحانی بر روی آن تاکید داشتند و ما در اجرای جهت‌گیری‌های مورد نظر جدی هستیم.

ابتکار با تاکید بر اینکه کشورهایی که می‌خواهند به سوی تعالی حرکت کنند، باید محیط زیست را همگام با توسعه پیش ببرند و در نهایت به یک مدیریت پایدار در تمامی عرصه‌ها از جمله عرصه‌های حفاظت از طبیعت برسند.

وی ارتقای کیفیت زندگی مردم را در کنار رشد اقتصادی و فعالیت ‌های صنعتی در کشور ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد : معضل آلودگی هوا نیز با همکاری سایر دستگاههای ذیربط و مردم برطرف شود.

ابتکار با بیان اینکه دغدغه‌ های زیادی در عرصه محیط زیست وجود دارد، گفت : باید جدی‌تر از گذشته برای حل این مشکلات گام برداشت .

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص برنامه‌های خود برای احیای دریاچه ارومیه نیز گفت: در اولین جلسه هیئت دولت مصوبه‌ای تصویب شد که وزارت نیرو و شخص آقای چیت‌چیان پیگیر آن هستند و قطعا سازمان محیط زیست برنامه‌ ویژ‌ه‌ای برای دریاچه ارومیه دارد و درگیر این کار است تا دریاچه ملی ارومیه احیا شود.

ابتکار در پاسخ به سوالی درمورد برخی اظهار نظرها در مورد الهه راستگو نیز تصریح کرد: این را باید از اعضای شورای شهر سوال کنیم.

وی از اجرایی شدن برنامه‌های کوتاه مدت 100 روزه با هدف اعتلای محیط زیست در این سازمان خبر داد و گفت : برنامه بلندمدت کاملاً مشخص است و در وقت خود ارائه می‌شود.

به گزارش تسنیم،وی افزود: در مرحله نخست از معاونان و مدیران محیط زیست گزارش عملکرد خواهم گرفت که این امر از همین امروز آغاز می‌شود، به طوری که امروز معاون توسعه مدیریت و حقوقی سازمان محیط زیست گزارش خود را ارائه خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها