تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی توقیفی باند 18کیلو و 592 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.
تدبیر24: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان سردشت خبر داد.

سردار شرفی در این‌باره گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه شخصی در شهرستان سردشت با تشکیل باندی به صورت گسترده در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به تهیه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و توزیع آن در شهرهای عمقی کشور می‌کند، مراتب در دستور کار ماموران آن فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی گسترده و تحقیقات دامنه دار سرانجام ماموران موفق به رد زنی و شناسایی باند مذکور شدند که طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه اعضای این باند را در حین انتقال مواد در ایستگاه پلیس راه سردشت دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی توقیفی باند 18کیلو و 592 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که بصورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان شد: در این ماموریت شش نفر متهم دستگیر و تعداد 2 دستگاه خودرو توقیف شد که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها