تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه ، تکمیل روند سیاسی و تشکیل دولت عراق را به ملت این کشور تبریک گفت.
تدبیر24: این مقام ارشد وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب افزود: جمهوری اسلامی ایران از تصمیم مجلس ملی عراق مبتنی بر قانون اساسی این کشور حمایت می کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از دولت عراق به نخست وزیری اقای حیدر العبادی حمایت می کند.

امیرعبداللهیان با بیان این که احترام به استقلال،حاکمیت، وحدت ملی و تمامیت ارضی عراق مورد تاکید جمهوری اسلامی ایران است،گفت: اکنون زمان ان فرا رسیده است که کشورهای منطقه به دولت عراق در خشکاندن ریشه تروریسم کمک کنند.

وی اظهار کرد: مردم و رهبران سیاسی و دینی عراق اثبات کردند که به دشمنان منطقه و پس مانده های صدام و تروریسم تکفیری اجازه نمی دهند که امنیت عراق و منطقه را به مخاطره اندازند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها