تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
سخنگوی نیروی ارتش پاکستان شامگاه دوشنبه از حمله مسلحانه گروهی از تروریست ها به یکی از اسکله های مهم متعلق به نیروی دریایی در بندر کراچی و کشته شدن دست کم سه نفر درجریان این حمله خبر داد.
تدبیر24: به گفته این سخنگو، یکی از افسران نیروی دریایی پاکستان و دو نفر از تروریست ها درجریان حدود 10 ساعت درگیری شدید میان دو طرف، کشته وتعدادی نیز مجروح شدند.

براساس این گزارش،عملکرد به موقع نیروهای امنیتی باعث شد تا تروریست ها نتوانند ضربه کاری به تجهیزات وادوات نیروی دریایی وارد کنند.

این حمله تروریستی روزشنبه گذشته وهمزمان با روز دفاع پاکستان اتفاق افتاده بود اما نیروی دریایی بنا به ملاحظاتی، تا امشب خبری درباره آن اعلام نکرده بود.

هنوز هیچ گروهی مسوولیت این حمله تروریستی را برعهده نگرفته است اما در سال های گذشته حملات مشابهی ازسوی شبه نظامیان طالبان واُزبک اتفاق افتاده است.

درسال 2011، شبه نظامیان طالبان پاکستان به پایگاه دریایی «مهران» در کراچی حمله کردند که منجر به کشته شدن 10 نفر شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها