تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
استعفای زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان در حالی از شامگاه دوشنبه از سوی برخی رسانه ها مطرح شده که این مربی اهل کرواسی و یا مسوولان باشگاه سپاهان اظهار نظر رسمی در باره آن نکرده اند.
تدبیر24: ترک تمرین عصر دوشنبه تیم فوتبال باشگاه سپاهان دلیلی است که این رسانه ها برای استعفای کرانچار بیان کرده اند.

رسانه ها در مطلبی که به نظر می رسد منبع مشترکی دارد، همچنین از اختلاف کرانچار با سرپرست تیم سپاهان به عنوان دلیل دیگری برای استعفای او یاد کرده اند.

تاکنون مسوولان باشگاه سپاهان در باره استعفای کرانچار اظهار نظر نکرده اند و روی سایت این باشگاه نیز مطلبی در این زمینه دیده نمی شود.

در این حال اظهارات کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه استعفای کرانچار ربطی به تیم ملی ندارد رسمی ترین اظهار نظر در مورد استعفای کرانچار است که برخی رسانه ها با استناد به گفته های کفاشیان به برنامه ورزشی نود به ان اشاره کرده اند.

اعلام خبر استعفای مربیان تیم های باشگاهی و سپس تکذیب آن یا منصرف شدن آنها به دلیل حل مشکلات با باشگاه بی سابقه نیست و در مورد استعفای کرانچار نیز این موضوع تا ساعاتی دیگر به طور رسمی روشن خواهد شد.

تیم سپاهان که فصل جاری لیک برتر را خوب آغاز کرد در سه دیدار اخیر به نتیجه تساوی با حریفان رسیده و این امر موجب نارضایتی هواداران این تیم شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها