تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۳۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
بازدید معاون ارزشیابی و نظارت از پشت صحنه یک فیلم، همکاری مجدد مهناز افشار با سامان مقدم در فیلم «نهنگ عنبر» و نمایش تله فیلم روح الله حجازی در فرهنگسرای نیاوران مهمترین اخبار امروز سه شنبه هجده شهریور هستند.
تدبیر24: فیلم سینمایی «ايران برگر» تازه ترين ساخته  مسعود جعفري جوزانی است كه در دومين روز فيلمبرداری خود ميزبان محمد احساني، معاون ارزشيابي و نظارت سازمان سينمايی بود. احسانی در اين ديدار كه با حضور بخشدار و رییس شوراي روستا همراه بود با كارگردان و عوامل فيلم «ايران برگر» به گفتگو پرداخت.

مسعود جعفری جوزانی در این دیدار از شرايط و سختي های موجود در كار سخن گفت و حضور بازيگران پیشکسوتی چون علی نصيريان را از ذخيره های سينمای ايران دانست و افزود: او از آن شخصیت هایی است كه در سينما روح دارند وحضورشان تاثير خاصی در بين مردم دارد.

محمد احسانی ضمن برشمردن اهميت حضور پررنگ تر كارگردانان صاحب سبک همچون مسعود جعفری جوزانی در سينما گفت: درآثار اين گروه از كارگردانان شاهد بروز نشانه ها و مضامين هويتی و توجه به فرهنگ بومي و اقوام مختلف هستيم، هم چنين اين نوع سينما باعث می شود به لحاظ بصری هم شاهد تنوع در استفاده از فضاهای غير آپارتمانی كه بخش مهمی از فيلم هاي اجتماعی در آن ساخته می شود، باشيم كه به نوبه خود امری مغتنم و ارزشمند است.

« ايران برگر » قصه اي اجتماعي با گويش لری دارد كه بخشی از آن در لرستان فيلمبرداري خواهد شد.
علي نصيريان، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، محمدرضا هدايتی، گوهر خيرانديش، شهره لرستانی و سحر جعفری جوزانی از جمله بازيگران این فیلم هستند.

همکاری دوباره مهناز افشار با سامان مقدم در فیلم «نهنگ عنبر»

مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر برای نقش اصلی زن در فيلم سينمایی «نهنگ عنبر» ،تازه ترين اثر سينمايي سامان مقدم انتخاب شد و براي همراهی با اين پروژه سينمايی به توافق رسيد.

«نهنگ عنبر» چهلمین فیلم کارنامه بازیگری مهناز افشار محسوب می‌شود و این فیلم دومین همکاری افشار با مقدم است. قرار است مهناز افشار با  شخصيتی به نام رويا وارد زندگی ارژنگ صنوبر با بازی رضا عطاران شود.

«ارژنگ صنوبر» (رضا عطاران) شخصیتی 40 ساله است که با او همراه شویم تا تجربه‌های متفاوت و پیچیده‌اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می‌شود را برای‌مان بازگو کند.

هفتمين فيلم سامان مقدم اين روزها مراحل پيش توليد را مي گذارند و قرار است هفته اول مهرماه  وارد مرحله توليد شود.

«سایه» در فرهنگسرای نیاوران اکران می‌شود

 فیلم ویدیویی «سایه» ساخته روح الله حجازی، روز چهارشنبه 19 مرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران اکران می شود. «سایه» دومین قسمت از سه گانه ای است که روح ا... حجازی با عناوین«سپیده،سایه،ستاره» ساخته و بارها از رسانه ملی پخش شده است.

جلسه نمایش و نشست پرسش و پاسخ این فیلم با حضور روح ا... حجازی، هومن سیدی، لیندا کیانی، امید روحانی و سایر عوامل این اثر و همچنین محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد- مجری ساعت 18:30 روز چهارشنبه 19 شهریور ماه 93 در سالن آمفی تاتر فرهنگسرای نیاوران و در قالب نشستهای باشگاه فیلم نیاوران برگزار خواهد شد.

نگارش فیلمنامه این فیلم بر عهده علی طالب آبادی همکار فیلمنامه نویس حجازی بوده است. هومن سیدی، لیندا کیانی،امید روحانی و ... بازیگران این فیلم هستند.در خلاصه داستان رسمی منتشر شده این فیلم آمده است که بچه دار نشدن زن و شوهری که سالها عاشقانه در کنار هم زندگی می کرده اند باعث ایجاد بحران در زندگی آنها می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، ارزشیابی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها