تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای مهم سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی فعال شدن صندوق حمایت از زعفران در این شهرستان است.
تدبیر24: 'ابوالقاسم خسروی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران تربت حیدریه افزود: با فعال شدن صندوق حمایت از زعفران ، خرید این محصول استراتژیک توسط تعاونی های کشاورزی صورت می پذیرد تا زعفرانکاران در این زمینه مشکل جدی نداشته باشند.

وی با اشاره به آموزش تولید زعفران ارگانیک در منطقه تربت حیدریه گفت: با افزایش تولید زعفران ارگانیک، بیش از 20 میلیون ریال به قیمت آن افزوده می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بازار داخلی فروش زعفران تر باید از بخش دولتی خارج و در اختیار زعفرانکاران شهرستان قرار گیرد، که این امر بازدهی مطلوبی خواهد داشت.

خسروی همچنین با اشاره به فعالیت تنها مرکز تحقیقات پسته خراسان رضوی در شهرستان مه ولات، افزود: این مرکز نیازمند حضور فعالان و پژوهشگران علمی و نیروی انسانی عالم و دانشمند در این حوزه است.

وی گفت: ایجاد اشتغال برای نسل جوان در شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه مهمترین دغدغه ای است که امیدواریم با ساخت کارخانه فولاد بخش رخ، نیروگاه برق و راه اندازی مرحله سوم تولید کائولن و فعالیت بیشتر بخش های خصوصی این مشکل نیز برطرف شود
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها