تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
برای اینکه قلب همیشه سالم بماند بهتر است از ترکیبات مانند گل محمدی، بیدمشک، تخم گشنیز‌ و دارچین استفاده کرد و می‌توان از راه بویید، خوردن و استعمال روغن به بدن در تقویت قلب گام برداشت.
تدبیر24: محمد باقر مینایی متخصص طب سنتی گفت: ترکیباتی که دارای ساختمان اسیدی و شبیه‌ سرکه هستند در رسوب زدایی دیواره‌ی داخلی عروق نقش دارند، این ترکیبات در جلوگیری از تصلب شرایین و رسوب مواد در دیواره‌ی داخلی عروق نقش به سزایی دارند چون قلب ساختمان عروقی دارد، پس می‌تواند نسبت به این عوامل تاثیر پذیر باشد و خود را در برابر عوامل آزارسان حفظ کند.

وی افزود: حضرت امام صادق(ع) می‌فرمایند که سرکه احیا کننده قلب است یکی از ترکیباتی که از سرکه طبیعی ساخته می‌شود، سکنجبین است که به خصوص در فصل بهار و تابستان از شربت آن استفاده می‌کنند و نقش بسیار مهمی در احیای قلب دارد.

 مینایی تصریح کرد: قلب دارای مزاج گرم است و هر عضوی که این مزاج را داشته باشد زنده است مانند مزاج فصل بهار که مزاج گرم و تر دارد.

بنابر این باید مزاج قلب را همیشه گرم نگه داشت و از موادی که می‌تواند این نقش را داشته باشد مثل زعفران، گل محمدی، بهره برد .
برچسب ها: تدبیر24 ، طب سنتی ، گیاه ، قلب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها