تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۳۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
دبیر کمیته نظارت بر خوابگاه‎های خودگردان خرم‎آباد گفت: شهریه خوابگاه‎های خرم‎آباد، مهر امسال 15 درصد افزایش می‎یابد.
تدبیر24: مسهود سعادت‎مهر افزود: 16 خوابگاه شهرستان خرم‎آباد چندین بار مورد بازرسی قرار گرفته و 4 خوابگاه غیراستاندارد تعطیل شده که در صورت انجام اصلاحات موردنیاز مجدداً فعالیت خواهند داشت.

وی بیان کرد: بیش از 1500 دانشجوی شهر خرم‎آباد ساکن خوابگاه هستند؛ تعداد خوابگاه‎های این شهر بیش از نیازند و 200 تخت اضافه بر نیاز در خوابگاه‏‎های شهر خرم‎آباد برای سکونت دانشجویان غیر بومی موجود است.

دبیر کمیته نظارت بر خوابگاه‎های خودگردان یادآور شد: اجاره بهای خوابگاه‎های شهر خرم‎آباد در مهر ماه سال جاری بین 10 تا 15 درصد افزایش خواهد داشت و این افزایش نیز ناشی از بالا بودن قیمت انرژی و حامل‎های آن، دستمزد کارمندان و... است.

وی اضافه کرد: سامانه پیامکی 3000497104 جهت دریافت شکایات یا پیشنهادات دانشجویان خوابگاهی راه‎اندازی و از طریق نصب بنر در همه خوابگاه‎ها به اطلاع دانشجویان رسیده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها