تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
دولت آلمان اعلام کرد که قصد دارد حدود 40 چترباز به عراق اعزام کند تا برای نیروهای کرد که با شبه نظامیان مبارزه می‌کنند، آموزش‌های تسلیحاتی داشته باشند.
تدبیر24: وزارت دفاع آلمان اعلام کرد که حدود شش سرباز با هر محموله از تسلیحات آلمان به عراق اعزام می‌شوند که این روند از اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد. بجز این آموزش‌ حدود 30 نیروی کرد برای سیستم‌های تسلیحاتی پیشرفته در جنوب آلمان از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود.

آلمان اعلام کرده است که 16 هزار مسلسل، صدها تسلیحات ضد تانک و خودروهای زرهی برای نیروهای کرد فراهم می‌کند تا با تروریست‌های دولت اسلامی (داعش) مبارزه کنند.

در همین حال سخنگوی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد که دولت برلین در حملات هوایی پیشنهاد شده آمریکا علیه شبه نظامیان داعش شرکت نخواهد کرد.

کریستیانه ویرتس، سخنگوی مرکل گفت: ثبات این منطقه نگرانی بسیار بزرگی برای دولت آلمان است اما من مشارکت آلمان در حملات هوایی نظامی را رد می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها