تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
کد خبر: ۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
شورای مرکزی یهودیان آلمان در نظر دارد، تجمعی علیه یهودستیزی، در روز یکشنبه 23 / 06/ 1393 (14 /09 / 2014 ) ساعت 00: 15 با حضور جمعی از دولتمردان سیاسی، مقابل "دروازه براندنبورگ برلین" برگزار نماید.
تدبیر24: دکتر کمالی دبیر«کمپین حمایت از حقوق انسانی فلسطینیان» از دولتمردان آلمانی خواست وظایف اولیه انسانی خود را فراموش نکنند.

وی که روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه عکس کودکان غزه در دانشکده خبر سخن می گفت، افزود: در حالی که هر روزه اجساد بیگناهان و غیرنظامیان از زیر آوارهای برجامانده از بمبارانهای کور رژیم صهیونیستی،بیرون کشیده میشود و هنوز خون تازه کودکان بر دیوارهای منازل و بیمارستانها، جاری است، حمایت مدعیان حقوق بشر از رژیم صهیونیستی، خشم مردم منطقه را دوچندان خواهد کرد.

وی با اشاره به تحویل زیردریایی پیشرفته دلفین به این رژیم و تدارک برگزاری نمایش حمایت از صهیونیسم توسط مقامات سیاسی ارشد آلمان، گفت: حتی اگر چنین اقداماتی صرفا مصرف داخلی داشته و در رقابتهای سیاسی و انتخاباتی قابل تعریف باشد، دیگر نمیتوان دولت آلمان را به عنوان یک بازیگر بی طرف در بحرانهای خاورمیانه به حساب آورد و منافع آن کشور به شدت مورد چالش قرار خواهد گرفت.

با توجه به اجتماعات عظیم حمایت از مردم مظلوم غزه در بسیاری از شهرهای آلمان طی هفته های اخیر، جوامع یهودی آلمان شدیدا احساس نگرانی و ترس نموده و شورای مرکزی یهودیان آلمان با بهانه قراردادن ترویج شعارهای ضدیهود و آزار و تهدید یهودیان و حمله به کنیسه، با برگزاری این تجمع با شعار "بپاخیزید و یهودستیزی هرگز" قصددارد بدین بهانه با مظلوم نمایی توجه طرفداران دموکراسی و دوستداران صلح را برانگیزد. این تجمع مورد توجه و حمایت بسیاری از گروهها و احزاب مطرح سیاسی قرارگرفته است.

سخنران اصلی این اجتماع، مرکل، صدر اعظم آلمان است که هفته گذشته در یک سخنرانی مواضع خود را علیه یهود ستیزی به وضوح بیان کرد. این مراسم همچنین با حضور رئیس جمهور آلمان، آقای یواخیم گواک و شرکت کنندگان زیر برگزار خواهد شد:

افراد و گروههایی از احزاب CDU  ،SPD ، CSU ، FDP  ، حزب سبز و حزب چپ
اعضای موسسات و بنیادهای این احزاب  
انجمن فوتبال المان  
کنفدراسیون ورزش آلمان
فدراسیون اتحادیه کارگری المان  
انجمن آلمان و اسرائیل
شورای هماهنگی همکاریهای انجمن یهود – مسیحی
شرکت تبلیغاتی "دی وال آ. گ"  
انجمن اقدامات صلح و آشتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها